﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<!--RSS generated at Tuesday, June 23, 2026 9:49:50 PM-->
<rss version="2.0">
  <channel>
    <title>بحث و تبادل نظر در خصوص خانواده پژو 206 و 207 RSS Feed</title>
    <description>بحث و تبادل نظر در خصوص خانواده پژو 206 و 207 RSS Feed</description>
    <link>https://www.carnp.com/fa/forum/replylist?TopicId=7&amp;ForumId=4</link>
    <copyright />
    <ttl>60</ttl>
    <item>
      <title>بحث و تبادل نظر در خصوص خانواده پژو 206 و 207</title>
      <link /><guid isPermaLink="false">00000000-0000-0000-0000-000000000003</guid><description><![CDATA[0]]></description><pubDate>Mon, 06 Jan 2020 19:21:35 GMT</pubDate></item>
    <item>
      <title />
      <link /><guid isPermaLink="false">00000000-0000-0000-0000-000000000004</guid><description><![CDATA[<p>در مورد تجهیزات جانبی خودروی 206 اطلاعاتی دارید؟ مثل مانیتور فابریک ؟</p>
<p>&nbsp;</p>]]></description><pubDate>Mon, 10 Feb 2020 08:37:35 GMT</pubDate></item>
    <item>
      <title />
      <link /><guid isPermaLink="false">00000000-0000-0000-0000-000000000006</guid><description><![CDATA[<p>این پردازشگر گرافیکی می تواند تصاویر ویدئویی تا کیفیت ۴K &nbsp;&nbsp;را پردازش و به تصویر بکشد.<span>RAM یا حافظه موقت ۴ گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. در مانیتور های اسمارت کار از برند SAMSUNG &nbsp;استفاده شده است.</span><span>حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت بوده و چیپ حافظه داخلی KINGSTONE &nbsp;می باشد.</span><span>صفحه نمایش مانیتور فابریک پژو ۲۰۶ داری رزولوشن</span><span>&nbsp;</span><span>۱۰۲۴ در ۶۰۰&nbsp;</span><span>می باشد که بالاترین رزولوشن در بین مانیتورهای اتومبیل می باشد.</span><span>یکی از نقاط قوت مولتی مدیا های اسمارت کار استفاده از آی سی آمپلی فایر ساخت شرکت TOSHIBA می باشد.</span></p>
<p>دوست داشتین یک سری به سایت ما بزنید خوشحال می شیم:&nbsp;</p>
<p><a href="mailto:https://ghaemg.com/">https://ghaemg.com/</a></p>]]></description><pubDate>Wed, 06 May 2020 08:06:54 GMT</pubDate></item>
    <item>
      <title />
      <link /><guid isPermaLink="false">00000000-0000-0000-0000-000000000015</guid><description><![CDATA[<p>سلام به همه ماشین بازها مخصوصا 206</p>
<p>یه خبر خوب براتون آوردم اونم اینه که میخوام شما رو به دریای از لوازم یدکی 206 وصل کنم&nbsp;</p>
<p>فروشگاه آنلاین دولوکس بزرگترین مرکز فروش لوازم یدکی 206 از معتبر ترین برندهاس . فقط کافی لوازم مورد نیازتو سفارش بده و اونو رایگان درب منزل دریافت کنی</p>
<p>اگه دوست دارید میتونید از لینک زیر امتحان کنید</p>
<p>https://doluxcar.com/product-category/لوازم-یدکی-پژو-206/</p>
<div id="gtx-trans">
<div class="gtx-trans-icon">&nbsp;</div>
</div>]]></description><pubDate>Tue, 20 Apr 2021 12:28:46 GMT</pubDate></item>
    <item>
      <title />
      <link /><guid isPermaLink="false">00000000-0000-0000-0000-000000000018</guid><description><![CDATA[خانواده پژو هم خوبه ولی من به نظرم براساس چیزی که از <a href="https://dorhato.com/car-information/view/218/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7-%DA%A9%D9%88%DB%8C%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D9%88%D9%84-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-1397">
مشخصات کوییک</a> خوندم ماشین خوبی میتونه باشه]]></description><pubDate>Sun, 12 Sep 2021 08:06:03 GMT</pubDate></item>
  </channel>
</rss>