﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<!--RSS generated at Tuesday, June 23, 2026 9:49:48 PM-->
<rss version="2.0">
  <channel>
    <title>ماشین آفرید می سازم RSS Feed</title>
    <description>ماشین آفرید می سازم RSS Feed</description>
    <link>https://www.carnp.com/fa/forum/replylist?TopicId=35&amp;ForumId=14</link>
    <copyright />
    <ttl>60</ttl>
    <item>
      <title>ماشین آفرید می سازم</title>
      <link /><guid isPermaLink="false">00000000-0000-0000-0000-00000000002b</guid><description><![CDATA[<p>من می تونم ماشین آفرید بسازم که تعلیق عنکبوتی داشته باشد و&nbsp; چهار چرخ محرک دارای جفت کن قفل کن و توانایی عبور از موانع سخت را دارد</p>
<p>اما توانایی ساخت اتاق و بدنه را ندارم اگر کسی راهنمایی کند ممنون میشم&nbsp;</p>
<p>راستی چه شکلی باید&nbsp; پلاک بشه</p>]]></description><pubDate>Tue, 09 Apr 2024 16:08:03 GMT</pubDate></item>
  </channel>
</rss>