شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵, ۰۱:۳۰
به سایت carnp خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 
نظر شما در خصوص این کد پلاک چیست
ایران 68

همیشه در مسابقات سرعت نقش بچه های کرج بیشر از 50 % بوده و رانندگان مطرحی همیشه حضور داشته اند آیا این در رانندگی مردم این شهر نقش داشته است یا خیر ............

نظر بدهید.

۱۷ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴
تعداد کلیک: ۱۱,۷۶۸

   استفاده از مطالب تولید شده درسایت و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به "سایت carnp.com" مجاز است. 

اظهار نظر

  • احمد کلهر
  • ۱۷ دی ۱۳۹۲ ۱۵:۲۲
  • 7
    39

بیشتر سفرهای من به سمت غرب است و زیاد از اتوبان تهران کرج رد می شوم رانندگی بچه های کرج مرا یاد روزهای می اندازد که پلیس اینقدر سخت گیر نبود و ما هم کلی لائی می کشیدم . اما یکبار که 1800000 نقد شب عید جریمه دادم کلا خلاف کردن برام شده مثل خوردن یک غذای
گرانقیمت و بی دلیل خلاف نمی کنم اما خیلی دیدم این دوستان کد 68 توپ و بی خیال با پی کی - پراید هاچ بک - 405 و حتی ماتیز این اتوبان را بد به هم می ریزند. یا شانس دارند. یا پول دارند.

  • ناشناس
  • ۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۵۹
  • 11
    64

در بی فرهنگی در رانندگی متاسفانه بچه های کرج دست کل جهان رو ازپشت بستن...خداوکیلی تو کرج که رانندگی میکنی 100 تا یه نفرروهم نمیبینی که مثل آدمیزاد رانندگی کنه...آخه یکی نیست بگه جوجه...اگه من واسه تو نزنم رو ترمز که میکوبیم به هم ...اونوقت میخوام ببینم
بازم میگی دس فرمونت خوبه یانه...

  • مهدی 68
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ۰۲:۳۲
  • 14
    14

با سلام.من بچه جنوبم عشق ماشین.ولی اهل خلافش به هیچ عنوان . اینایی که میگن پلاک 68 حتما تو جاده پلاک 58 و 48 یا ندیدن یا اگه دیدن وقت نکردن بخونن بچه های اینجا (بماند ماشین های باکلاس) با همین ماشینای خودمون 405 و elx بقیه با 500 کیلو به بالا بار (قاچاق
که میارنش برای شهرای خودتون ) اونم با بدبختی شب و روز با این ماشینا با سرعتایی که باور نمیکنی همین ماشینای ایرانی برن. اونموقع بچه های کرج ادعاشون بشه نه دلشون خوش باشه به لایه کشیدن و دریفت و ... که بچه 5 ساله هم حاضره انجامش بده

  • میلاد
  • ۱۸ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۲۷
  • 12
    7

با سلام، ضمن تشکر و قدردانی از نویسنده محترم، همچنان مثل همیشه مطالب جالبی را به سمع و نظر مخاطبان عزیز می رسانید. اما در این پست اگر نظر آقای کلهر نبود مطلب کمی گنگ و غیر قابل فهم به نظر می رسید. با تشکر فراوان

  • pstreet22
  • ۱۸ دی ۱۳۹۲ ۱۵:۵۸
  • 4
    23

سلام به همه دوستان: یه جایی پیدا شد یکی حرف زد- بچه های کرج و تهران و در کل همه ماشین بازا و عشق ماشین و موتور همه گلن توی دل ما جا دارن اینم درست. ولی خداییش درست هست این کار؟ لایی بازی هم جایی داره نه اینکه یه نفر همه رو بدنام کنه و بگه منم بلدم. نه
بنظر من درست نیست. همه دوستدارن بهترین باشن و حقوق همه شهروندان رعایت بشه. نه اینکه منو یا دوستان رو بخاطر زیبایی ماشین ببرن پارکینگ و دیگران این کارا رو بکنن. پول خوبه همه با هم با ترویج فرهنگ درست خوبیم، نه حرکت اشتباه و بد نامی همه.

  • hamed
  • ۱۹ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷
  • 4
    13

من همیشه از سمت رشت که می آیم از قزوین تا کرج همه چی آرومه اما از پل حصارک تا کرح و از پل کلاک به سمت تهران دیگه میشه تگزاس البته بچه های تهران هم که از شمال می آیند . با دیدن اتوبان باند کندرو را می کنن باند سبقت . و اصلا کار درستی نیست .

  • محمد شفیعی
  • ۱۹ دی ۱۳۹۲ ۲۲:۵۲
  • 3
    39

متأسفانه در کشور ما اوج بی فرهنگی در حوزه ی رانندگی رو شاهد هستیم. غرور، خودخواهی، کل کردن، انتقام جویی، تلاش برای زدتر رسیدن حتی به اندازه ی 5 ثانیه!، لایی کشیدن، سبقت از سمت راست، تبدیل باند 1 اتوبان به لاین سرعت و سبقت و... در اخلاق رانندگی اکثر رانندگان
ما نفوذ کرده و باعث سرافکندگی است. ما ایرانی ها خوب یاد گرفته ایم که ادعای فرهنگ و تمدن بکنیم و بر طبل نسل کوروش بودن و متمدن بودن بکوبیم، اما در عمل بسیار مردم بی فرهنگ و بی اخلاقی هستیم. منظورم با تمام ایرانی ها نیست، اما اکثرا همین طوریم.

  • shahrokh
  • ۲۱ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۵۸
  • 7
    18

همه جا راننده خوب و بد داریم مثل آدماش. ولی رانندگان محترم کرجی اغلب رانندگی خاصی دارند بسیار عجله ای و بدون توجه به افراد و ماشینای اطراف.بخشیش برمیگرده به خلوت تر بودن کرج نسبت به تهران که بی محابا تر از تهرانیا میرانند و عادت کردند بخشیش برمیگرده به
اینکه اکثرشون راه درازی برای کار تا منزل طی میکنند و عجله را چاشنی کار میکنند تا زودتر برسند و بخشیشی فرهنگ چند پاره و مختلط این کلان شهر حاشیه ای است ولی وای که پلاک بشه 78 دیگه باید خیلی با احتیاط از اون ماشین فاصله گرفت

  • Mehrad
  • ۲۲ دی ۱۳۹۲ ۰۳:۵۲
  • 7
    43

تو ایران یه قانون رانندگی وجود داره اینه که : اگه تو خری من از تو خرترم

  • Arash
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۰۳
  • 1
    3

متاسفانه کاملا درست میگی

  • babak
  • ۲۵ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۴۹
  • 3
    11

منم با نظر آقا شاهرخ موافقم . ایران 78 قدیمی که جدیداش شدن 21 . دوستان اگه کلاتون افتاد حتما یه سری به اسلامشهر و حومه بزنین . ایالتیه واسه خودش اگه 68 آب هویجه 78 و 21 معجونیه واسه خودش . یعنی همه چی توش پیدا می‌کنی !!!!!!!!

  • mohsen
  • ۲۷ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۲۷
  • 15
    9

تو هرجایی راننده بد پیدا میشه،کسی حق اینو نداره که توهین کنه حالا چه به بیستو یکش یا به هفتادو هشتش. درضمن بهترین قهرمان کشور مخصوصا دریفت مال 68 هستند.

  • Farshid
  • ۱ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۱۳
  • 10
    6

با سلام و احترام خدمت آقای کلهر و دوستان به نظر من منظور اقای کلهر مهارت رانندگی و علاقه کرجی های 68 به ماشین بازی و ریس بوده ، با توجه به اینکه تهرانی ها همیشه ماشینشو میاوردن تو اتوبان کرج تست سرعت می کردن و از هر کی می پرسی بیشترین سرعتو کجا رفتی می
گفت اتوبان تهران-کرج با تشکر از زحمات اقای کلهر و دمه همه 68 بازای خسته گرم

  • nima
  • ۱ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۵۴
  • 12
    3

Salam be hame dostan bachehaye karajo man kheyli ghabul daram che to ranandegi che sport kardan mashin hamishe khosh saliqe hastan. Ba tashakor as aghaye kalhor Nima hastam az sari

  • احمد کلهر
  • ۳ بهمن ۱۳۹۲ ۰۸:۴۵
  • 3
    10

عمومیت دادن یک کار بد به همه منطقی نداره . من خودم بچه کرجم . و قبول دارم این شهر یک ایران کوچک هست از تمام اقوام ایرانی تو این شهر زندگی می کنند . کرجی ها خون گرم و با محبت هستند . نم دونم هنوز کوچه اصفهانیها هست یا نیست. در رانندگی هم چند باری که کل
کل کردم . انصافا دست فرمون خوبی دارن و ماشین های باحالی چون تیونینگ کارای مطرحی داره کرج مثل آقای حجتی - و جعفری اما به نظرم راننده های جوانی که هیجان دارن و مخشون تیونینگ شده بیشتر جوگیر میشن . و اینها هستند که این پلاک را تابلو میکنند .

  • محسن
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶
  • 13
    5

سلام کرج رو ایران کوچک می گن چون از همه جای ایران تو این شهر هست ، از تهرانی های پولدار بگیر که اونجا ویلا دارن تا شهرستانی که اومده تهران کار می کنه اما توان خونه گرفتن تو تهران نداره ، و به خاطر خیابون های پهنش سرعت رفتن راحته و چون نسبت به تهران ترافیک
کمتری داره ماشین های پر مصرف سرعت بالا استفاده می کنن ، در کل تعریف نباشه به نظر من هیچ جای ایران دست فرمون تهرانی ها را ندارند ، چند باری که به شهرستان های مختلف رفتم این بهم ثابت شده

  • مهدی فراست
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ۰۶:۰۲
  • 15
    7

اخه کلهر جان اینم سوال بود . همه به جون هم افتادن . دیگه 68 سوال کردن نداره همه میدونن کد ۶۸و۷۸ کجا و کد ۱۱ ۲۲ ۳۳و... کجا!!!!!!!!!! ﷼ ‏‏&‏ دلار

  • شهرام
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۰۷:۵۴
  • 5
    18

من که بدون تعارف پلاک کرج واسلام شهر ببینم فاصله میگیرم.بی توجهی به عابرپیاده وسواره وعلایم و خیابان وهمه یک طرف,جو گیری واحساس دست فرمون هم یکطرف.اگه طوری نمیشه برای اینه که بقیه ترمز میکنن برای این جوجه ها...

  • سی سی
  • ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۵۸
  • 11
    14

گوووووووو خوردین

  • abolfazl
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۳
  • 21
    7

من خودم بچه کرجم.... یه گروه 6 نفره هستیم.... هر جمعه مسابقه سرعت در داخل شهر رو داریم.... و خداروشکر تا الان اتفاق خاصی نیفتاده.... اگه رانندگیت خوب و حرفه ای باشه میتونی ضعف راننده اشیرو برطرف کنی....

  • محمد یاکوزا
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۳۴
  • 23
    13

اخه شماسوسولا که 1000000000بار توکل از68 باختین سوسگ شدین عقده خودتونو اینجا خالی میکنین مردیت بیاید تو جاده

  • ششش
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۴:۴۰
  • 3
    8

راست میگی بیا تو پیست جاده مردم دارن توش رانندگی امثال توی گاو میافتن تو جاده و بهمش میزنن آخ اگه یکیتون بیافتید گیرم همچین فرو میکنم بهتون که بفهمید مسجد جای اینکارا نیست حرومزاده ها

  • امیرحسین
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۲:۵۶
  • 1
    0

باسلام خدمت دوستان به عنوان کسی که در تهران زندگی می کنم و حدود6سال هم کرج بخاطر دانشگاهم حضور فعال(!) داشتم باید عرض کنم که نسبت به سرعت رشد قابل توجهش قابل قبوله، و نسبت به سایر شهرهایی مثل قم و مشهد که تجربه رانندگی دارم کمتر غافلگیر میشید! با تشکر

  • amir turbo
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۰:۰۷
  • 32
    21

مادر ن ز ا ی د ه کسی بخواد واسه 68 شاخ بازی در بیاره

  • بابک
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۰۷
  • 0
    18

لایی کشید رعایت نکردن حق تقدم که نشد هنر این عند بی فرهنگی و بی شخصیتی یک فرد رو می رسونه والا من خودم بچه کرجم ولی از دست رانندگی این جماعت نالانم وقتی به تقاطع ها می رسم گریم می گیره داری از جلوی تقاطع رد می شی طرفی که داره دور می زنه بی هیچ توجه ای
میاد تو شکم ماشینت شانس بیاری رد کنیش نزنه تو در ماشینت خب این شدن رانندگی حرفه ای !!! دلم میخواد اون مصاحبه شوماخر که ازش پرسیده بودن تو شهر چطوری رانندگی می کنی رو بخونید گفته بود تو شهر خلیا به قصد کل کل میان طرف من ولی من آهسته تر میرم

  • امین
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۶:۳۲
  • 5
    7

بچه های کرج راننده راههای کفی و مستقیم هستن و البته کلا شهرهای مسطح،هر کس حاضره همین جا اعلام کنه من با یه پی کی اونم با هرچی دلش خواست بیاد بریم جاده سقز به بانه یا جاده تکاب بیجار که شدیدا کوهستانی تا بهشون ثابت کنم راننده کیه،همیشه تو این مسیرا رفتنی
آقایون لایی کش همچین یواش یواش میرونن آدم خیال میکنه حتما دنده 3 به بعدش از کار افتاده

  • مجتبی
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۴۴
  • 3
    2

موافقم.اگه راست میگن بیان جاده ای که کفی نباشه. منم با pride میام.

  • کاظم
  • ۷ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۳۱
  • 0
    4

سلام جان عزیزانتون با جان و مال مردم در جاده ها و سطح شهر بازی نکنید . شمایی که دوست داری لایی کشی کنی اگر یک نفر لایی کش دور از جون با خودت یا خانوادت برخورد کنه چه واکنشی نشون میدی؟

  • salar
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۸
  • 10
    3

بابا جمش کنین ببینم کرج کجاس تهران کو ... بیان اورمیه حالتون و بگیریم شما ها هنوز مهر گواهی نامتون خشک نشده میخاین شوماخر بشین

  • ashkan
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۶
  • 6
    3

شما که مهر گواهینامت خشک شده بیا یه بار مسابقات کشوری شرکت کن بینم چند چندیم ... شوماخر واسه شما ها گندس واسه ما هیچی نیس

  • سالار
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۶:۱۳
  • 4
    3

اورمیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بهمن رادمرد
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۳ ۰۱:۳۹
  • 1
    4

با سلام راجب 68 که گفتین و بچه های تهران و دس فرمونشون تمام امکانات واسه تیونینگ کردن ماشین پیست واسه تمرین واسه مسابقات تمامی نمایشگاههای ماشینها تو تهران و کرج برگزار میشه مال اینکه تو چشم هستن ولی با وجود اینکه 1 دهم این امکاناتو یکی از شهرهای استانهای
دیگه ندارن ولی خیلی از اونا بهترنن میندارن تو کفی و پارو فشار میدن رو گاز بقیش با خدا یکی از ماشیناشونم بدنه سالمی نداره من الان 8 ساله یکسره تو جاده ام ادعایی ندارم چون رانندگی به نظر من فقط یه لحظه ی ولی بعضی ها ماشااله...مرسی از شما

  • هوتن
  • ۵ مرداد ۱۳۹۳ ۰۷:۵۰
  • 1
    7

واقا برا همتون متاسفم مخصوصا این سایت قدیمی و پر قدرت در بحس ماشین. اخه تهران یا کرج یا اصفهان و .... یعنی چی ؟؟؟؟ من کرجی هستم و افتخار می کنم مثل همه ی بچه های شهر های دیگه که به شهرشون افتخار می کنند. انقدر بد این شهرو اون شهرو نگید همه میدونیم که تو
هر شهری خوب و بد هست. این بحس رانندگی هم که کرج بده یا خوب اصلا اشتباه چون حرف زدن که کاری نداره من میگم خوبه یه بچه ارومیه میگه بده یکی دیگه میگه شرم آور. بیاین ببینیم که خودمون چه اشکالاتی داریم و بکوشیم که رفعشون کنیم.

  • احمد کلهر
  • ۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰
  • 1
    2

با سلام . من اگه خودم بچه کرج عزیز نبودم . هرگز این بحث را راه نمی انداختم و قصدم توهین به هیچ کس نیست. اینکه پلاک های 68 خیلی لائی می کشند. و تند تیز رانندگی می کنند واقعیت غیر قابل انکار است . شاید این بحث فقط گفتگوی داخلی با همشهری هایم بود . شاید تمرینی
برای بحث کردن در خصوص واقعیت ها .

  • ناشناس
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ۰۷:۵۹
  • 9
    7

واقعا بدترین و بی فرهنگ ترین نوع رانندگی در ایران برای پلاک 68 یا همون کرجیها است از سبک رانندگی میشه فرهنگ مردم را شناخت!!!!!!!!!!!!!!!

  • mehrad yaghobzadeh
  • ۲ مهر ۱۳۹۳ ۲۰:۳۳
  • 11
    5

رانندگی با سرعت بالا تو مکان های شلوغ،عرضه و جرات میخواد که بچه های هیچ کدوم از شهرا این جراتو ندارن به جز بچه های کرج.

  • sina
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ۱۹:۴۴
  • 6
    0

سلام.من خودم شخصا تو هیچ کلی نتونستم پلاک 68 تو آینه ببینم

  • مهدی
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰
  • 4
    0

بابا بچه تهرانیا تهه دس فرمونیا تهه فرهنگ راهنمایی رانندگیا تهه احترام به حقوق دیگران مث اینکه تو تهران نیستید گیر دادید به کرجیا والا دیرو با یکی از بچه تهرانیاتون اتوبان کرج بودیم.همچی لایی کشی میکرد که مثلا من کپ کنم منم هرچی گفتم ما ...یدیم اصلا بیخیال
شو مگه ول کن بود پلاکشم44 والا

  • امیر رضا کریم خانی
  • ۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۷:۰۰
  • 4
    2

یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه: (به دیواری که تازه رنگ شده نمی توان تکیه کرد ) کرجی ها مثل دیوار تازه رنگ شده میمونن.

  • مهدی ترابی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ۲۲:۱۶
  • 6
    1

دوستان عزیز...هروقت تونستن با پژو 2000من که ده نفر افغانی هم قاچاق میکنم ازبندربه شیراز کل بندازن راننده هستن یاحق فقط شیراز

  • امیر
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ۰۱:۰۵
  • 6
    2

راننده فقط مشهدی پوز میزنگه

  • عرفان
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۴۲
  • 10
    8

خدا = 20 کرمانشاه = 19 . . . دیگه صدای کسیو نشنوم....

  • saeid kareme
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ۲۳:۲۴
  • 0
    1

karaj ghaebe zeyad tosh zendege mekone rananed zeyad dare vale otoban shod jade

  • masoud
  • ۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۷:۵۴
  • 2
    3

اینجاتهرانه@ اینجا کرجه# اینجا دهاته)()()()(+ خودتون قضاوت کنید

  • حسن
  • ۴ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۵۸
  • 1
    0

۶۸ سلامت , جاده چالوس , پلاک ۶۸ . چه حالی میده وای

  • مجتبی
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۱۳
  • 0
    6

من یه پلاک 22قدیمم حدود سی سال تو بیشتر جاده های ایران بخاطر کارم رانندگی کردم ورانندگی دیدم (ویکدونه تصادف نداشتم) اما سال 91 یه پلاک 78 از روبرو تو جاده چالوس وانحراف بچپ بمن زد که جایی برای فرار نداشتم راننده کسی بود که توی این خط کار میکرد وبچه مازندران
وساکن کرج یا حومه یک دنده از کمرم وپاشنه آشیل پام شکست که ...اما نتیجه:1-راننده خوب کسیه که تصادف نکنه وباعث تصادف نباشه 2-رانندگی باید احساس امنیت وآرامش را بخود وسرنشینان و رانندگان دیگر بدهد3-تنها با رعایت قوانین واحترام بآن راننده=راننده

  • مهمان
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۵۱
  • 4
    0

پیشنهاد میکنم بیاین پلاک 84 رو ببینین 68 یادتون میره

  • eddy.gt
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۵:۴۱
  • 4
    2

باید ترسید از پلاک 68 چون ماشین بازاش تکن تو ایران

  • کریم
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۲۴
  • 0
    2

هر جا یه رانندگی بد و آزار دهنده و پر خطر دیدم یا نیسان آبی بود یا یه ماشین با پلاک 68 واقعا بعد از چهار سال زندگی تو اروپا، الان که می بینم، متوجه میشم راه طولانی داریم با رانندگی اونا و ادب و احترام و رحم کردنشون به همه ی انسانها. ای کاش همه ی ما خودمون
رو اصلاح می کردیم. اعراب تغییر مثبت کردند در رانندگی اشان، ما هنوز تو دهه ها قبل موندیم و متاسفانه آشغال هم پرت می کنیم از ماشین. راستی طبیعت برای چی می رن این نوع آدم ها؟؟؟

  • اکبر
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹
  • 0
    3

با سلام و احترام دوستان ، هر کسی نظری داره و نظرش هم محترمه ( به جز اونایی که نظراتش همراه با بی احترمی بود !) به نظر من اگه ی راننده در زمان رانندگی به جان و مال خود و دیگران اهمیت بده ، راننده خوبیه . درست مثل رانندگان خدمتگزار آتش نشانی ، هلال احمر
، اورژانس 115و سایر دستگاه های زحمت کش خدمت رسان . چون برای نجات جان و مال مردم شریف به ماموریت اعزام میشن .

  • جواد صفرزن
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۰۵
  • 6
    8

آشغالای تموم در و دهاتای ایرون مهاجرت کردن کرج واسه یه لقمه نون. چی میخوای از توش در بیاد؟ فرهنگ؟

  • سامان
  • ۸ تیر ۱۳۹۴ ۱۸:۱۰
  • 2
    1

دلیلش اینه که کرج زود تر از بقیه شهر ها صاحب اتوبان شد (کرج تهران 20/9/1355) وکرج قزوین 19/10/1357 البته تکمیلش تا حالا ادامه داره)واین اتوبان باعث سرعت زیاد لایی کشیدن و.... میشه

  • ابراهیمی
  • ۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۱۷
  • 0
    1

آقای هوتن با سلام کامنت قشنگی بود . فرمودی ببینیم چه اشکالی داریم رفعش کنیم . باید بگم از صحبتها مشحصه چه اشکالی داریم کمبود فرهنگ و شخصیت اجتماعی من یه جا کار می کنم چند نفر از این در ظاهر آقایان هم هستند مه دائما باهم در حال بگو مگو یا به قول خودشان
کل انداختن هستند . شما از ایشان یک سئوال علمی تاریخی یا هرچیزی بپرس اگر جواب داد هاشا و کلا .

  • ولی
  • ۲۲ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۰۳
  • 0
    1

سلام خدمت همه دوستان یادتون نره کرج هم یکی از کلان شهر هاست و ممکنه اون افرادی که شیرین کاری یا به غول مردم زرنگی از خودشون نشون میدن اصالتا اهل کرج نباشن

  • ناشناس
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۰۴
  • 0
    0

الان میفهمم چرا اینقدر از لحاظ خودرویی عقب افتادیم. افکار خراب و منحرفی که اصل روول کردن و چسبیدن به حواشی... کرج تهران سلامشهر مشهد ارومیه یا هر جای مملکت عزیزمون،سعی کنیم برای اصلاح مملکت جاده ماشین کاری کنیم.. خودرو سازا به قدر کافی مارو اذیت کردن،خودمون
این کار رو با هم نکنیم. بیدار شید ملت...ما هنوز ماشین قالبمون پرایده اونم با چ قیمتی...

  • مهدی 1386
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰
  • 0
    0

سلام بر دوستان خدایی بچه های کرج و شهریار چی فکر میکنن فقط یاد گرفتن مستقیم برونن تقصیری ندارن چون همش تو اتوبان بودن میتونن بیان در ترافیک تهران لایی بکشن در اتوبان لایی بازی که هنر نیست یکی دوبار باهاشون کل کل کردم خدایی به نزدیک تهران بعد از ایرانخودرو
رسیدن سوسک شدن چرا چون شلوغ بود یا همینطور نزدیکی کرج خودشون اصلا بلد نیستن تو پیچ و خم و کوچه پس کوچه برونن و اسم خودشونو گذاشتن راننده رانندگی در جاده مستقیم که رانددگی نیست اونجا باعث تصادفات دیگران میشید اینقدر به خودتون نبالید هیچی نیستید

  • سیما
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹
  • 0
    0

سلام ، باید بگم که توی همه شهرهای ما رانندگی خوب و بد وجود داره . منتها توی شهرهایی که مقررات سختگیرانه تر هست ، راننده ها عادت می کنن که مرتب تر و منصفانه تر رانندگی کنن. هر سرعت رفتنی دلیل بر خوب رانندگی کردن نیست ... و هر کسی که خوب رانندگی می کنه قاعدتا
آدم سوسولی (بقول دوستمون) نیست . این نشان دهنده یه آدم محترمه که به آدمای اطرافش هم احترام می ذاره . بنظر من رانندگی یه هنره مثل موسیقی ... می شه خیلی زیبا نواخت که بقیه لذت ببرن یا بقدری زشت که گوشاشونو بگیرن.


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


ثبت ملی جاده چالوس، شاید وقتی دیگر!
(۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۲۱)[ تعداد کلیک : ۱۸۱۲ ]
فروشگاه ماکت های کلکسیونی Carnp
(۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۲۲:۲۶)[ تعداد کلیک : ۲۳۷۸۹ ]
اگر تعرفه واردات خودرو صفر بود شما چه اتومبیلی را برای خود یا خانواده خود انتخاب می کردید.
(۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۴۲)[ تعداد کلیک : ۱۲۲۵۸ ]
زیباترین اتومبیل از نظر طراحی بدنه
(۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶)[ تعداد کلیک : ۱۶۹۱۹ ]
نظر شما در خصوص این کد پلاک چیست
(۱۷ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴)[ تعداد کلیک : ۱۱۷۶۹ ]
کدام قهرمان اتومبیلرانی در ایران محبوب شماست
(۱۰ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۲)[ تعداد کلیک : ۸۴۹۵ ]
عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارزیابی کنید .
(۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۲۹)[ تعداد کلیک : ۵۱۱۸ ]
اسطوره ای ترین اتومبیل ساخت آمریکا کدام است.
(۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶)[ تعداد کلیک : ۱۴۱۰۴ ]
کدام خودرو برای جوانان مناسب تر است .
(۲۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۷:۴۶)[ تعداد کلیک : ۱۹۸۸۹ ]
خودروهای بالای بیست سال