یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵, ۱۵:۴۷
به سایت carnp خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 
عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارزیابی کنید .


در حالی که شاهد رشد و ترقی ورزشهای متعددی در کشور هستیم . 

مانند دو و میدانی ، والیبال ، کشتی فرنگی  ، کاراته ، تکواندو ، بسکتبال ، قایقرانی ، اسب دوانی ، تنیس روی میز و............

در اتومبیلرانی در جا می زنیم و جزء موتورکراس حرفی برای گفتن در سطح منطقه ای نداریم . 

نظر شما چیست . و علت این ضعف را چگونه ارزیابی می کنید. 

خواسته  شما از  تیم حدید مدیریت چیست . 

۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۲۹
تعداد کلیک: ۵,۱۳۳

   استفاده از مطالب تولید شده درسایت و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به "سایت carnp.com" مجاز است. 

اظهار نظر

  • میلاد
  • ۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۱۰
  • 0
    6

به نظر من لازمه ی تغییر سیاست های جمهوری اسلامی ایران در گسترش و تعمیق ورزش اتومبیل رانی و موتورسواری در شاخه های مختلف پیگیری هوشمندانه و جدی مسئولین فدراسیون و وزیر محترم ورزش را طلب می کند. عوامل مهمی که باعث عدم پیشرفت در این ورزش شده در بخش اتومبیل
رانی در انحصار بودن تولید خودرو توسط چند شرکت و واردات آن با هزینه زیاد و سخت گیری در تردد انواع موتور سنگین در سطح شهرها می باشد.

  • omid
  • ۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۳۵
  • 0
    3

سلام و خسته نباشیدخدمت همه عزیزان سایت carnp نزدیک به چهار سال است که قرار است پیست اتومبیلرانی کرمانشاه آماده شود ولی هیچگونه خبری از پیشرفت وجود نداشته در حال حاضر هیچ پیستی برای غرب کشور به طور رسمی وجود ندارددر نتیجه خیلی از طرفداران این رشته یا کناره
گیری کرده یا شبانه تمرین میکنندمسلما اگر مثل بقیه ورزشها اتومبیلرانی هم دیده شودوبه آن توجه کنند هم مطرح خواهیم شد و هم قهرمانی خواهیم داشت از تیم مدیریت خواهشمندم ضمن افزایش برگزاری متعدد مسابقات این رشته به اختصاص فضا در کشور رسیدگی کنند

  • آرش فرحبخش
  • ۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۱۷
  • 1
    5

متاسفانه مطبوعات و رسانه ها این ورزش را ساپورت نمی کنند . و  مثل فوتبال پیگیر کار مسئولین نیستند . و باند بازی و دوست بازی 12 سالی است که اتومبیلرانی را خفه کرده . مسئولین جدید واقعا باید بزرگ فکر کنند . و به نسل جوان با نظارت میدان بدهند. به ایده های جدید
بها بدهند . و بدانند که مسئولیت سختی در قبال جوانان عهده دارند.

  • نادر
  • ۲ شهریور ۱۳۹۲ ۲۲:۱۶
  • 0
    6

اولین کار فدراسیون جدید باید حذف پولهای باشه که به ناحق با نام های گواهینامه و ثبت نام و حق اسپانسر از راننده های بیچاره گرفته میشه .


دومین کار هم راه اندازی کلاس های استاندارد بدون مقام قهرمانی سال که باعث حضور جوانان جدید در عرصه اتومبیلرانی میشه 


سومین و مهمترین کار انجام مسابقات در زمان معین و با تقوویم 

  • مسعود
  • ۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۴۱
  • 0
    9

پیست استاندارد نداریم کلاسهای آموزشی کم هستن و گران هزینه های بالای تهیه یک خودروی و موتورحرافه ای نداشتن تیمهای اتومبیلرانی و موتورسواری متعدد برای جذب جوانان

  • یک علاقمند به اتومبیلرانی
  • ۴ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۳۲
  • 0
    3

با سلام خدمت دوستان 


آقای قلعه بانی رئیس سابق فدراسیون اولا از جنس این ورزش نبودند. 


همکاران ایشان هم همینطور مثل آقای کیانی و شهر یاری 


ثالثا : آقای قلعه بانی در این مدت علاوه بر ریاست فدراسیون 


1- مدیر عامل سایپا 


2- رئیس سازمان کسترش و نوسازی صنایع ایران 


3- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران 


شما باشید  به  کدوم میز بیشتر بها مید هید . این عاقب دوشغله بودن مدیران دولتی است که سر اتومبیلرانی خراب شد. 


لطفا اگر الان هم کسی دوشغله است زحمت کم کنه و بره  الکی میز اشغال نکنه .







  • Sevan Gharib
  • ۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۰۹
  • 0
    3

Poor management

  • Abbasi
  • ۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸
  • 0
    2

به نظر من اولین مسئله این رشته به رسمیت شناختن و اهمیت این رشته در جذب سرمایه و جایگاه جهانی اتومبیلرانی هستش. این رشته دارای جایگاه بسیار بالایی تو کل دنیا هست از لحاظ ورزشس و به صورت حرفه ای دنبال میشه. اما مسئولین محترم به این رشته به صورت حرفه ای نگرش
ندارند و بیشتر به عنوان ورزش تفریحی نگاه میکنند. کشور های همسایه از این رشته درآمد زایی بسیار بیشتری نسبت به ورزش های دیگه داران و از لحاظ اقتصادی باعث ورود ارز زیادی به کشور خواهد شد.

  • ali
  • ۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۳۲
  • 1
    3

salam vaghean khak bar sareshoon ba in modirateshoon. inam az mashinaye mosabeghas dge ye mosht mashine daghoon too piste daghoon tar migazan esmesham mizaran mosabeghe!! vaghean ke... kojaye donya pisteshoon enghade? va mashinashoon dar in had lehe?!!!

  • Abbasi
  • ۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۶:۲۸
  • 0
    1

مسئله دوم تبلیغات و تبلیغات و تبلیغات.. در حالی که این رشته جزو ورزشهای پر هزینه هستش ولی از طرف دیگر یکی از قویترسین رشته ها در جذب اسپانسر .. به علت اطلاع رسانی ضعیف..برگزاری نامنظم و کم مسابقات.. نبود تبلیغات.. و امتنا رادیو و تلویزیون از پخش و اطلاع
رسانی و خبر رسانی مسابقات باعث شده تا اسپانسرها هم علاقه زیادی به سرمایه گزاری نداشته باشن.. و مسئله سوم بحث سنگین قطعات ..لوازم تیونینگ و شاسی خودروها هستش که میتونه به راحتی و با کنترل ورود شاسی ماشین های جدید برای مسابقات رو آزاد کنن ..

  • Abbasi
  • ۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۶:۳۴
  • 0
    0

ورودی شاسی های جدید و سهولت در واردات قطعات میتونه کمکی خیلی بزرگی به سبکتر کردن هزینه ها کنه و شاهد برگزاری مسابقات با اتاق و شاسی های روز دنیا باشیم که از لحاظ سمعی و بصری جلوه خیلی بهتری داشته باشه.. مسلما اسپانسرها و مردم ترجیح میدن یه شاسی 2013 رو
ببینند تا یه BMW 2002 ... واقعا الان هزینه یه ماشین حرفه ای روی شاسه هایی انجام میشه که خیلی اوقات دور از توقع.. با اجازه واردات شاسی جدید با پلاک فدراسیون و سهل کردن امر واردات (به حای قاچاق کالا) هم سود به دولت برسه.. هم قطعات راحت تامین شه ..

  • Abbasi
  • ۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۶:۴۱
  • 0
    1

و مسئله چهارم روی کار آمدن افراد آشنا به این رشته حداقل در رده معاونت سازمان هستش که این رشته رو لمس کرده باشن و سعی بر بهبود این موضوع کنن ... تشکیل کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی و تعیین جوایز (با کسب درآمد از اسپانسرها و تماشاچی و تبلیغات و غیره) در
حد حداقل پوشش هزینه پایاپای هر مسابقه.. باعث دلگرمی و افزایش تعداد علاقه مندها میشه. پتانسیل این رشته خیلی بالاست.. فقط ای کاش با رعایت موارد گفته شده و جلوگیری از ایجاد مانع و سهولت تامین قطعات و شاسی و جوایز شاهد ترقی این رشته باشیم. عباسی

  • Abbasi
  • ۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۶:۵۱
  • 0
    0

با تشکر از مسئولین ساین carnp و به امید خواندن این مطالب توسط مسئولین این نکته رو اشاره میکنم که تمام این موضوعات یک چرخه هستش و وابسته بهم.. با ورود آزاد ماشین های ورزشی (حتی هر شخص =یک خودرو) .. و قطعات تیونینگ بهصورت قانونی.. سبب جذب افراد بیشتر و با
اصلاع رسانی و پخش مسابقات در تلویزیون سبب جذب بیشتر اسپانسر.. توانایی در تعیین جوایز بهتر.. بهبود ظاهری مسابقات در وجود ماشین های روز دنیا و در کل رشد این رشته و استعدادها در کشور خواهد شد. بروز کردن تجهیزات(حداقل یه داینو متر) ! بی تاثیر نیست!

  • hamid
  • ۵ شهریور ۱۳۹۲ ۲۳:۵۱
  • 0
    0

هر چه قدر هم که داغون باشه طرف با کلی زحمت ماشین رو جمع کرده حالا پولش بماند کسی که ماشین باز یا عشق سرعت باشه به این چیزا اهمیت نمیده فقط میخواد خودش رو ارضا کنه مسئولین عرضه ندارن راننده چی کار کنن دیگه شاخ ترین مسابقه ردبول دریفت بود که کلن چون درامد
نداشت کنسل شد تو لبنان شهاب نشون داد که اگه به راننده ها امکانات بدن ایرانی بودن خودشونو ثابت میکنن (شهاب اگه تو پیچ اخر اسپین نمیزد اول میشد)

  • محمد
  • ۶ شهریور ۱۳۹۲ ۲۳:۴۲
  • 0
    0

سلام کار که زیاده ولی داشتن پیست مناسب و ارتقاع پیست و جایگاه تماشاچیان و با الا بردن ایمنی پیست ها و افزایش رفاه تماشاچیان و ایجاد تیم های با پشتیبانی اسپانسرهای قوی میتونیم برای آینده ی بهتر امیدوار باشیم. همین پیست درگ بوستان ولایت اصلاً شرایط مناسبی
برای تماشاچیان ندارد اونوقت انتظار دارید مردم زیر آفتاب و سر پا بدون هیچ امکانات درستی که حتی گاهی متوجه نمیشند چه خودرویی زودتر 400 متر رو طی نموده (به خاطر دید ناکافی و غیر استاندارد) چه طور این ورزش رو حمایت کنند ؟

  • علی
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۲۳:۱۲
  • 0
    0

به نظر من مسئولین باید بهای بیشتری به این ورزش بدن. لازمترین مورد پیستهای استاندارد و مناسب و متنوع هست

  • شرکت کننده ریس
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ۲۰:۰۷
  • 0
    1

جاداره که یه کمی نزدیکتر به قضیه نگاه کنیم. این فدراسیون هنوز یه کمیته داوری منسجم و یکدست و شفاف نداره ویا کمیته فنی کاملا انحصاری و سلیقه ای شده هنوز بعد از چند سال یه اشل مشخص برای خودرو های استاندارد نزاشتن و همه قوانین فنی و داوری لحظه ای هستش

  • احسان
  • ۱۴ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۰۵
  • 0
    0

به نظر من باید یه جایزه یا تخفیف اساسی واسه قهرمانا و ورزشکارای این رشته قاعل بشن و بهترین هر رشته اتوموبیلرانی رو حمایت کنن واسه مسابقات منطقه ای و جهانی اگه بحث درآمد زایی برای اسپانسر ها باشه فکر کنم اونارو خیلی راضی کنه. در ضمن فکر کنم پلیس از اینکه
مسابقات خیابونی زیاد بشه میترسه چون با تقویت کوچولوی مثلا 206 تا سال بعد شاید به گردش برسه

  • فربد آریا
  • ۲۷ دی ۱۳۹۲ ۰۳:۵۰
  • 0
    1

با سلام به علاقه مندان دنیای زیبای اتومبیلرانی . با این همه استعداد و نبوغی که درون مایه وجودی بچه های اتومبیلرانیه متاسفانه عملکرد فدراسیون بسیار ضعیفه و هیچ چتر حمایتی برای دوستانمون وجود نداره و در کل نگاه سیاستهای ورزش در کشورمون به اتومبیلرانی بسیار
تاسف باره ...!

  • محمد فاضلی
  • ۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴
  • 0
    2

این قانون مزخرف بالای سن 18 باید مسابقه بدیم چیه من الان دوست دارم رانندگی کنم

  • محمدصادق علیبور
  • ۸ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۰۶
  • 0
    0

هیج اقدامیمسولیناکهاتا حالا مثبت باشه انجام ندادن موتور برکه سبز و سند دار؟؟؟؟؟؟؟؟ باشه حتما ١٠٠٠٠٠٠٠٠تومان قیمتشه،شما دارین،ما در حد ١تومندتومناداریم که باید حسرتشو بخوریم

  • حمید
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۳
  • 0
    0

با سلام خدمت دوستان عزیز بنده خودم یکساله عضو هیئت موتورسواری استان تهران هستم نزدیک 12 سال موتور سنگین هم ریس هم استریت سوار شدمو دارم توی این یکسال که عضو بودم هیئت حتی ی اس ام اس خشک و خالی هم به منو امثال من نزدن هر وقتم رفتم گفتن میگن حالا اعلام میکنیم
البته استدلالشون فقط روی موتورهای تک برگه میخوام اگر منوال کاریتون همینه پس چرا اول پولشو میگیرین بعد میگین موتورهای تک برگ !! موتورم تکبرگ نیست ولی مدارکم قانونیه میخوام بپرسم چرا روز اول فقط دنبال پول هستین ؟ آخرش میگین تک برگ ؟!!

  • علی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۴۳
  • 0
    0

با سلام ، در صورتی که واقع بین باشیم، عملکرد ضعیفی وجود داشت. به امید مدیریت بهتر...


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


ثبت ملی جاده چالوس، شاید وقتی دیگر!
(۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۲۱)[ تعداد کلیک : ۱۸۲۸ ]
فروشگاه ماکت های کلکسیونی Carnp
(۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۲۲:۲۶)[ تعداد کلیک : ۲۳۸۱۴ ]
اگر تعرفه واردات خودرو صفر بود شما چه اتومبیلی را برای خود یا خانواده خود انتخاب می کردید.
(۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۴۲)[ تعداد کلیک : ۱۲۲۷۲ ]
زیباترین اتومبیل از نظر طراحی بدنه
(۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶)[ تعداد کلیک : ۱۶۹۳۶ ]
نظر شما در خصوص این کد پلاک چیست
(۱۷ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴)[ تعداد کلیک : ۱۱۷۸۰ ]
کدام قهرمان اتومبیلرانی در ایران محبوب شماست
(۱۰ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۲)[ تعداد کلیک : ۸۵۱۱ ]
عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارزیابی کنید .
(۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۲۹)[ تعداد کلیک : ۵۱۳۴ ]
اسطوره ای ترین اتومبیل ساخت آمریکا کدام است.
(۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶)[ تعداد کلیک : ۱۴۱۲۲ ]
کدام خودرو برای جوانان مناسب تر است .
(۲۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۷:۴۶)[ تعداد کلیک : ۱۹۹۱۴ ]
خودروهای بالای بیست سال