پنج شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳, ۰۱:۰۸
به سایت carnp خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 
دنیای ماشین بازی
پراید هاچ بک با 8/7 ثانیه صفر تا صد .

 

 

 

آقای ساسان عیسان 

با تیونر قدیمی  و پرکار اتومبیل های مسابقات سرعت ،  ادموند آورند . یک پراید تیونینگ بسیار خوب جمع کرده است .

تیونینگ پراید  2

پشت فرمان این اتومبیل نشتم و طبق معمول صندلی را جلو کشیدم  تا به پدالها تسلط داشته باشم . و با این اتومبیل دوری زدم . اتومبیل بسیار سرحال و قلدر بود . از دنده یک تا سه دنده یک قدیم حساب می شد و قدرت و شتاب گیری خیلی محسوس بود . و این عکس العمل سریع موتور با صدای خوشگل این ماشین چیز ی برای لذت بردن از رانندگی با یک جی تی کم نداشت  و در عین حال بر عکس بسیاری از بی پی ها اتاق نرم و راحتی داشت .

می توان به این خودرو واقعا لقب شکارچی کوپه داد . چون 400 متر را در 9/15 رثانیه طی می کند. کافی است پدال گاز را بفشارید و باور نکنید که در یک پراید نشسته اید .

این اتومبیل با حجم 1600 سی سی موتور بی 6 دارد .

و حجم ،تراکم ، میل لنگ و شاتون تیونینگ شده .

و از لوازم حرفه ای شامل گیربکس کوتاه ، دیسک و صفحه مخصوص ، بوستر abs  اگزوز کامل مافلر فشار شکن و سوزن انژکتور استفاده شده .

تیونینگ پراید  4

عکس و مطلب گویا توانمندی این خودرو با صدای منحصر بفرد نیست به این دو ویدیو نگاه کنید .

 

 

carnp.com

توجه :

اگر فیلم های سایت را نمی بینید . برنامه فلش پلیر شما آپدید نمی باشد.

یا شما می توانید از لینک زیر برنامه مرور گر  google chrome را نصب نمائید.

http://www.google.com/chrome?hl=en-GB

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۵۹
تعداد کلیک: ۱۳,۴۲۴

   استفاده از مطالب تولید شده درسایت و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به "سایت carnp.com" مجاز است. 

اظهار نظر

  • محمد شریفی
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۳۲
  • 1
    4

خوشمان آمد ممنون

  • pooya
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ۰۲:۱۶
  • 5
    1

motore b6 1800cc hast in motore b5 ke hajmesh 1600 ccye khaheshan etelaate qalat nadid

  • Hooman
  • ۱۷ دی ۱۳۹۱ ۱۷:۲۷
  • 1
    1

ajab khari hasti pooya motore b3 motore peraid hast k 1300cc hajm dare b5 1500 hast va b6 1600 12valve va bp 1800 16valve baz ham migam k khak tu saret vali chizi k man tu un ax didam hata darsupap ham b3 hast nemidunam chejuri in b6 rush hast,shaiad lavazeme
b6 rush nasbe harchi bud shetabe khubi dasht

  • حامد
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۱۶
  • 1
    1

عشق من هاچ بکه بخصوص سیاهش ممنون از فیلمتون

  • علی
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۸:۲۸
  • 0
    2

عالی مرسی راستی ایا پراید180تارومیره یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا به من دراین وبلاگ پاسخ داده شودpicofiles.blogfa.com

  • نیما
  • ۱۸ دی ۱۳۹۲ ۲۱:۴۲
  • 3
    0

lمگه میشه 400متر 9.15 بزنی با بی 6.علی قزوینی تو قلعه مرغی 14.7 زد.اونکه توربو اینتر کولر هدرز ای سی یو ام داره.نمیشه خواب دیدی.یارو با موتور تمام نیترو با لاستیک نیم متری 8 میزنه.0تا 100 8.7 اره.

  • احسان
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ۰۷:۵۹
  • 0
    0

سلام موتور بی6 از کجا خریدی؟ چند خریدی؟ منم موتور بی 6 لازم دارم شدید بحث آبروم در میونه شماره تماسشو برام س کن مرسی 09216590296


نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


فروشگاه ماکت های کلکسیونی Carnp
(۲۷ مهر ۱۳۹۳ ۰۳:۱۸)[ تعداد کلیک : ۴۱۱ ]
زیباترین اتومبیل از نظر طراحی بدنه
(۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۱۶)[ تعداد کلیک : ۶۳۴۵ ]
نظر شما در خصوص این کد پلاک چیست
(۱۷ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴)[ تعداد کلیک : ۵۵۹۷ ]
کدام قهرمان اتومبیلرانی در ایران محبوب شماست
(۱۰ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۲)[ تعداد کلیک : ۳۸۱۱ ]
اگر تعرفه واردات خودرو صفر بود شما چه اتومبیلی را برای خود یا خانواده خود انتخاب می کردید.
(۳ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۴۳)[ تعداد کلیک : ۵۹۸۹ ]
عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ارزیابی کنید .
(۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۲۹)[ تعداد کلیک : ۲۱۱۱ ]
اسطوره ای ترین اتومبیل ساخت آمریکا کدام است.
(۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶)[ تعداد کلیک : ۶۲۳۲ ]
کدام خودرو برای جوانان مناسب تر است .
(۲۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۷:۴۶)[ تعداد کلیک : ۸۸۶۹ ]
خودروهای بالای بیست سال